Založ si blog

… Bezhlavo…

Bezhlavo milujem

až ma to desí…

Milujem ťa

aj keď tu nie si…


Bezhlavo odpúšťam

všetky tie bolesti

možno zo strachu,

že viac sa nezmestí…


Bezhlavo žijem

bezhlavo prežívam

o tom, čo chýba mi

potajomky snívam…


Bezhlavo píšem

na kus papiera…

hádam raz budem aj

bezhlavo umierať…

…otázka a odpoveď…

13.04.2010

v zlomku sekundy pri otváraní dverí naplnil sa zmysel mojej viery… stál si tam ty – taký istý a predsa iný akokeby opitý strachom, či pocitom viny… okolo očí sa rozbiehali vrásky následok prebdených nocí či nenaplnenej lásky a možno ani nie. Pred očami som mala naše lúčenie… A odrazu si bol tu. Na perách poloúsmev v očiach otázka odpoveď [...]

…umrela…

09.04.2010

Prišiel si a ja som odrazu nevedela, čo urobiť… Objal si ma a ja som urobiť nič nechcela.. Povedal si mi prepáč a ja som pochopila, že je to priveľa… Sklonil si sa ku mne pery priblížujúc k mojim perám a ja som oči privrela.. Dotkli sa, mnou prebehla triaška a moja neláska v tú chvíľu umrela..

…opäť milovať…

08.04.2010

Nezastaví ma nič.. nemôže, aj keby chcelo… moje telo sa bráni… a túži len po jednom: aby sme boli zase sami a spolu… no rešpektujúc tvoju vôľu poddávam sa osudu.. možno ma pre mňa pripravené niečo celkom nové a ja zase uverím láske zamatovej… a niekto iný napraví čo si ty skazil.. z tej predstavy ma mrazí… ale znie to tak pútavo opäť [...]

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

marystuart

...Bezhlavo milujem...bezhlavo odpúšťam... bezhlavo žijem...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9177x
Priemerná čítanosť článkov: 1530x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy