Založ si blog

.. rútime sa za láskou..

Bezhlavo sa rútime za láskou

netrápiac sa otázkou

či tým nespôsobíme bolesť iným..

snažíme sa zbaviť viny

i špiny,

čo to so sebou prináša..

a nikto z nás osobne neznáša,

keď je podvedeným..

len podvádzať nám chutí..

človek je hlúpy..

zabúda na to,

že čo dá

to dostane..

a až potom

hriechy budú zmazané

keď o to bude stáť..

keď bude ľúbiť nezištne

nie na lásku sa hrať..

…otázka a odpoveď…

13.04.2010

v zlomku sekundy pri otváraní dverí naplnil sa zmysel mojej viery… stál si tam ty – taký istý a predsa iný akokeby opitý strachom, či pocitom viny… okolo očí sa rozbiehali vrásky následok prebdených nocí či nenaplnenej lásky a možno ani nie. Pred očami som mala naše lúčenie… A odrazu si bol tu. Na perách poloúsmev v očiach otázka odpoveď [...]

…umrela…

09.04.2010

Prišiel si a ja som odrazu nevedela, čo urobiť… Objal si ma a ja som urobiť nič nechcela.. Povedal si mi prepáč a ja som pochopila, že je to priveľa… Sklonil si sa ku mne pery priblížujúc k mojim perám a ja som oči privrela.. Dotkli sa, mnou prebehla triaška a moja neláska v tú chvíľu umrela..

…opäť milovať…

08.04.2010

Nezastaví ma nič.. nemôže, aj keby chcelo… moje telo sa bráni… a túži len po jednom: aby sme boli zase sami a spolu… no rešpektujúc tvoju vôľu poddávam sa osudu.. možno ma pre mňa pripravené niečo celkom nové a ja zase uverím láske zamatovej… a niekto iný napraví čo si ty skazil.. z tej predstavy ma mrazí… ale znie to tak pútavo opäť [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

marystuart

...Bezhlavo milujem...bezhlavo odpúšťam... bezhlavo žijem...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9400x
Priemerná čítanosť článkov: 1567x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy