Založ si blog

…opäť milovať…

Nezastaví ma nič..
nemôže,
aj keby chcelo…

moje telo
sa bráni…

a túži len po jednom:
aby sme boli
zase sami
a spolu…

no rešpektujúc
tvoju vôľu
poddávam sa
osudu..

možno ma pre mňa
pripravené
niečo celkom nové

a ja zase uverím
láske zamatovej…
a niekto iný napraví
čo si ty skazil..

z tej predstavy
ma mrazí…

ale znie to tak
pútavo
opäť milovať
a bezhlavo…

…otázka a odpoveď…

13.04.2010

v zlomku sekundy pri otváraní dverí naplnil sa zmysel mojej viery… stál si tam ty – taký istý a predsa iný akokeby opitý strachom, či pocitom viny… okolo očí sa rozbiehali vrásky následok prebdených nocí či nenaplnenej lásky a možno ani nie. Pred očami som mala naše lúčenie… A odrazu si bol tu. Na perách poloúsmev v očiach otázka odpoveď [...]

…umrela…

09.04.2010

Prišiel si a ja som odrazu nevedela, čo urobiť… Objal si ma a ja som urobiť nič nechcela.. Povedal si mi prepáč a ja som pochopila, že je to priveľa… Sklonil si sa ku mne pery priblížujúc k mojim perám a ja som oči privrela.. Dotkli sa, mnou prebehla triaška a moja neláska v tú chvíľu umrela..

…v daždi vraždíš…

07.04.2010

ako keby len včera šepkal si mi „ľúbim ťa a navždy…“ dnes, v tom nepríjemnom daždi moju vieru v slová vraždíš… a ja sa topím v omyle a spomínam na chvíle milé i nemilé.. škoda slov.. vtedy si bol so mnou, teraz si s ňou – mne ostali len črepy našich snov…

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

marystuart

...Bezhlavo milujem...bezhlavo odpúšťam... bezhlavo žijem...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9347x
Priemerná čítanosť článkov: 1558x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy