Založ si blog

…umrela…

Prišiel si

a ja som odrazu nevedela,

čo urobiť…

Objal si ma

a ja som urobiť

nič nechcela..

Povedal si mi

prepáč

a ja som pochopila,

že je to priveľa…

Sklonil si sa ku mne

pery priblížujúc

k mojim perám

a ja som oči

privrela..

Dotkli sa,

mnou prebehla triaška

a moja neláska

v tú chvíľu

umrela..

…otázka a odpoveď…

13.04.2010

v zlomku sekundy pri otváraní dverí naplnil sa zmysel mojej viery… stál si tam ty – taký istý a predsa iný akokeby opitý strachom, či pocitom viny… okolo očí sa rozbiehali vrásky následok prebdených nocí či nenaplnenej lásky a možno ani nie. Pred očami som mala naše lúčenie… A odrazu si bol tu. Na perách poloúsmev v očiach otázka odpoveď [...]

…opäť milovať…

08.04.2010

Nezastaví ma nič.. nemôže, aj keby chcelo… moje telo sa bráni… a túži len po jednom: aby sme boli zase sami a spolu… no rešpektujúc tvoju vôľu poddávam sa osudu.. možno ma pre mňa pripravené niečo celkom nové a ja zase uverím láske zamatovej… a niekto iný napraví čo si ty skazil.. z tej predstavy ma mrazí… ale znie to tak pútavo opäť [...]

…v daždi vraždíš…

07.04.2010

ako keby len včera šepkal si mi „ľúbim ťa a navždy…“ dnes, v tom nepríjemnom daždi moju vieru v slová vraždíš… a ja sa topím v omyle a spomínam na chvíle milé i nemilé.. škoda slov.. vtedy si bol so mnou, teraz si s ňou – mne ostali len črepy našich snov…

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

marystuart

...Bezhlavo milujem...bezhlavo odpúšťam... bezhlavo žijem...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9176x
Priemerná čítanosť článkov: 1529x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy