Založ si blog

…otázka a odpoveď…

v zlomku sekundy
pri otváraní dverí
naplnil sa zmysel
mojej viery…

stál si tam ty –
taký istý
a predsa iný

akokeby opitý
strachom,
či pocitom viny…

okolo očí sa rozbiehali vrásky
následok prebdených nocí
či nenaplnenej lásky

a možno ani nie.

Pred očami som mala
naše lúčenie…

A odrazu si bol tu.

Na perách poloúsmev
v očiach otázka

odpoveď jednoznačná:
láska…

…umrela…

09.04.2010

Prišiel si a ja som odrazu nevedela, čo urobiť… Objal si ma a ja som urobiť nič nechcela.. Povedal si mi prepáč a ja som pochopila, že je to priveľa… Sklonil si sa ku mne pery priblížujúc k mojim perám a ja som oči privrela.. Dotkli sa, mnou prebehla triaška a moja neláska v tú chvíľu umrela..

…opäť milovať…

08.04.2010

Nezastaví ma nič.. nemôže, aj keby chcelo… moje telo sa bráni… a túži len po jednom: aby sme boli zase sami a spolu… no rešpektujúc tvoju vôľu poddávam sa osudu.. možno ma pre mňa pripravené niečo celkom nové a ja zase uverím láske zamatovej… a niekto iný napraví čo si ty skazil.. z tej predstavy ma mrazí… ale znie to tak pútavo opäť [...]

…v daždi vraždíš…

07.04.2010

ako keby len včera šepkal si mi „ľúbim ťa a navždy…“ dnes, v tom nepríjemnom daždi moju vieru v slová vraždíš… a ja sa topím v omyle a spomínam na chvíle milé i nemilé.. škoda slov.. vtedy si bol so mnou, teraz si s ňou – mne ostali len črepy našich snov…

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

marystuart

...Bezhlavo milujem...bezhlavo odpúšťam... bezhlavo žijem...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9459x
Priemerná čítanosť článkov: 1577x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy