Založ si blog

Archív: apríl, 2010

…otázka a odpoveď…

v zlomku sekundy pri otváraní dverí naplnil sa zmysel mojej viery… stál si tam ty – taký istý a predsa iný akokeby opitý strachom, či pocitom viny… okolo očí sa rozbiehali vrásky následok prebdených nocí či nenaplnenej lásky a možno ani nie. Pred očami som mala naše lúčenie… A odrazu si bol tu. Na perách poloúsmev v očiach otázka odpoveď […]

Pokračovanie článku

…umrela…

Prišiel si a ja som odrazu nevedela, čo urobiť… Objal si ma a ja som urobiť nič nechcela.. Povedal si mi prepáč a ja som pochopila, že je to priveľa… Sklonil si sa ku mne pery priblížujúc k mojim perám a ja som oči privrela.. Dotkli sa, mnou prebehla triaška a moja neláska v tú chvíľu umrela..

Pokračovanie článku

…opäť milovať…

Nezastaví ma nič.. nemôže, aj keby chcelo… moje telo sa bráni… a túži len po jednom: aby sme boli zase sami a spolu… no rešpektujúc tvoju vôľu poddávam sa osudu.. možno ma pre mňa pripravené niečo celkom nové a ja zase uverím láske zamatovej… a niekto iný napraví čo si ty skazil.. z tej predstavy ma mrazí… ale znie to tak pútavo opäť […]

Pokračovanie článku

…v daždi vraždíš…

ako keby len včera šepkal si mi „ľúbim ťa a navždy…“ dnes, v tom nepríjemnom daždi moju vieru v slová vraždíš… a ja sa topím v omyle a spomínam na chvíle milé i nemilé.. škoda slov.. vtedy si bol so mnou, teraz si s ňou – mne ostali len črepy našich snov…

Pokračovanie článku

.. rútime sa za láskou..

Bezhlavo sa rútime za láskou netrápiac sa otázkou či tým nespôsobíme bolesť iným.. snažíme sa zbaviť viny i špiny, čo to so sebou prináša.. a nikto z nás osobne neznáša, keď je podvedeným.. len podvádzať nám chutí.. človek je hlúpy.. zabúda na to, že čo dá to dostane.. a až potom hriechy budú zmazané keď o to bude stáť.. keď bude ľúbiť nezištne nie na […]

Pokračovanie článku

… Bezhlavo…

Bezhlavo milujem až ma to desí… Milujem ťa aj keď tu nie si… Bezhlavo odpúšťam všetky tie bolesti možno zo strachu, že viac sa nezmestí… Bezhlavo žijem bezhlavo prežívam o tom, čo chýba mi potajomky snívam… Bezhlavo píšem na kus papiera… hádam raz budem aj bezhlavo umierať…

Pokračovanie článku
Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

marystuart

...Bezhlavo milujem...bezhlavo odpúšťam... bezhlavo žijem...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 9509x
Priemerná čítanosť článkov: 1585x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy